Lehet Más a Politika Fejér megyében

Lehet Más a Politika (LMP), már Fejér megyében is!

Ha hozzá is járulnál

Németh Vladimir

2010.02.20. 11:20 nagybarni

A 4. evk jelölt, Németh Vladimir bemutatkozója is elérhető:

Németh Vladimir

 

Négy gyermek büszke apukája. Apaként nem lehet ennél előbbre való semmi egy bemutatkozó írásban. Gyermek- és gyerekkorom meghatározó részét Fejér megyében, Bodakajtoron és Székesfehérváron  éltem, ahol édesapám állami gazdasági igazgatóként majd iskolaigazgatóként, édesanyám pedig gimnáziumi tanárként dolgozott. Ifjoncként majd fiatal felnőttként szüleimmel laktam Afrikában (édesapám alapította Tanzánia első mezőgazdasági főiskoláját) és az Egyesült Államokban. Apám Washingtonban volt követtanácsos: ott végeztem a középiskolát és kezdtem el az egyetemet, amit a budapesti Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának angol-történelem szakán fejeztem be. Ma családommal Budapesten élek.

Éltem egyetemi nyelvtanárként, kultúrkocsmárosként, fesztiválszervezőként, voltam rádió alapító; dolgozom zeneműkiadóként, a magyar kultúra külföldi népszerűsítőjeként. Ezért a tevékenységemért1997-ben a Magyar Köztársaság Lovagkeresztjét kaptam, a Katalizátor Iroda könyvkiadó kollektívájának tagjaként a Nagy Imre-emlékplakett kitüntetettje vagyok.

Választókerületem 23 településének sokszínűsége, problémáinak, lehetőségeinek változatossága rendkívüli kihívás. Egyéni jelöltként a választókerület érdekeinek parlamenti képviselete mellett a szomszédos régiókkal való szoros együttműködés tökéletesítése a legfontosabb feladatom. A Duna és a Velencei-tó turisztikai és pihenési célú hasznosítása az LMP „szelíd turizmus” programjának kiemelt célpontja. A régió területén élő élelmiszer termelők munkájának törvényi támogatása az egészséges élelmiszertermesztés- és fogyasztás kulcskérdése. Az országos szinten is jelentős ipari munkahelyek biztonságának megőrzése, a környezetbarát ipari tevékenység bővítése mind-mind őszinte és elkötelezett munkát feltételez. Esélyegyenlőséget mindenkinek, lehetőséget, segítséget a leszakadottaknak!  Mindez elképzelhetetlen az idősek tapasztalata, a fiatalabbak tenniakarása, lendülete, közös kulturális múltunk és elődeink tisztelete nélkül. Csak így lehetünk igazán szabadok, boldogok és erősek!

Kérem Önöket, hogy jöjjenek el bemutatkozó fórumunkra, beszéljük meg közös dolgainkat.

3 komment

Címkék: jelöltek lmp

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpfejer.blog.hu/api/trackback/id/tr431775450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Déli Vasúti Szövetség 2010.03.14. 11:12:21

Üdvözlet!

Van négy cédulám Németh Vladimirnek,hogyan tudnám eljuttatni?
Kerestem gyűjtőhelyen Gárdonyban de nem találtam.
Fehérváron dolgozom most éppen egymás után két éjszaka.
szucsjani76@vipmail.hu

Üdv,Jani

faludék (törölt) 2010.03.23. 10:21:14

Nem látszik itt semmi élet.Nincs kapacitás friss infókkal ellátni a "nagyérdeműt"?
Érdekelne mi a helyzet a jelöltekkel,ki miért nem jutott, vagy jutott el a jelöltségig? Mivel kc gyűjtőpont voltam -és egyébként is- mindenképp érdekelne, hogy Sivák Béla mennyire nem érte el a szükséges cetli mennyiséget.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2016.03.05. 15:14:14

Nem túl meggyőző, hogy hat éve rá se püttyentenek erre a blogra
süti beállítások módosítása